KOLESARSKI KLUB SOČA KOBARID Seznam forumov
KOLESARSKI KLUB SOČA KOBARID
Kolesarstvo



Odgovori na to temo
6.4.2014 Reana del Rojale


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 18:27
Prispevkov: 1085
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
Nova dirka, nov rekord po udeležbi KK Soče na diirkah v ITA. Zasedba:Nejc Kravanja, Nejc Eržen, Gašper Koren, Primož Kenda, Matjaž Rot, Igor Vezenšek in Robert Novak. Glede udeležbe, samo tako naprej, ker mamo še malo rezerve!

Glede rezultatov...mamo še precej rezerve kot ekipa.

No, izkupiček smo izboljšali, z grupo sva v cilj prišla dva, Matjaž in jaz. S tem da je Nejc K. padel 300m do cilja v špintu glavnine.

Najbolj aktiven je bil Matjaž Rot, ki je večkrat poizkusil tudi s pobegom, vendar je bilo v tako močni konkurenci praktično nemogoče pobegniti, tako da je o zmagovalcu odločal šprint. V zadnjih 2 km, mi je Nejc Kravanja pomagal pridobiti in ohraniti pozicijo za šprint, kar je bilo vse prej kot lahko.
Uspelo mi je doseči zadovoljivo 4. mesto! Več bi težko iztržil saj sem bil v zaključku kar malo utrujen. Dirka je bila namreč kar hitra, Garmin mi je pokazal povprečno hitrost 44kmh Shocked

Pohvale Rotu, za borbo v ospredju. Še večje pohvale Nejcu K. za pomoč v zaključku!!! Mislim, da bomo na ta način dosegli lahko še kak lepši rezultat ko bomo kompletni. Vsekakor ti bom uslugo vrnil! Je kar precejšnja razlika ali se lahko v borbi za pozicijo v zadnjih km lahko skrivaš v zavetrju moštvenega kolega ali ne.

Nejc, ti se čimprej poceli!

Za ostale, ki jim ni uspelo zdržati visokega ritma glavninepa glavo gor še kak trening in bo. Predvsem pa mislim, da bolj kot moč mogoče manjka izkušenj. Tako, da čimprej na naslednjo dirko!
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ErženPošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 07.01. 2011, 16:12
Prispevkov: 510
Kraj: Magozd
Odgovori s citatom
Ja manjkajo predvsem izkušnje in kak intervalni trening... Confused Počas bo že bujš, sezona je še dolga Smile

Slike https://plus.google.com/photos/104826072497221313277/albums/5999862514168680465

http://www.kksoca.net/1454/6-4-2014-16-gp-industria-commercio-e-artigianato-reana-del-rojale/

_________________
"Shut up legs! Do what I tell you to do!"
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ReepsaagPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočilo


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 09:27
Prispevkov: 570
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
BRAVO pobi,kar tko naprej!....tekme so najbolš treningi,edino upam da ne bo vsako dirko kdo od naših na tleh Evil or Very Mad ...Nejc,vse OK?
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom milkPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočilo
Tekma ravnina


Pridružen/-a: 29.12. 2013, 12:21
Prispevkov: 33
Kraj: Ljubljana/Srpenica
Odgovori s citatom
Kot je ze Milko napisal je vsaj zame "taka" tekma samo dober trening, pa se to v zadnjih dveh s slabim priokusom - guzvanje, prerivanje, nervoza, padci... ves cas tekme - CELO TEKMO Zakaj?? zato ker nas starta 100 in v cilju nas je tudi 100, tekma brez neke selekcije, v bistvu gre v taksnih tekmah samo zato, kdo si vec upa. Sam sem v nedeljo probal vse taktike od voznje cisto spredaj do sredine in cisto zadaj. Pa ne bit razocarani tisti, ki niste prisli v "pelotonu" v cilj. Zato niste slabi, ali slabo pripravljeni. Veste koliko "slabsih" od vas je bilo v tej grupi. Ce se sprasujete zakaj je odgovor cisto enostaven, zato ker se niste prerivali v sredini grupe, ste sli malo bolj na ziher-previdno in niste v vsako 30cm veliko luknjo med balancami v grupi zapeljali brezkompromisno. Pa da ne filozofiram, podajam nekaj konkretnih podatkov, da se prav vsi lahko pripeljete v cilj s tako skupino, ceprav je bila povprecna po mojem stevcu 44,2. Od kar imam namontiran powermeter si ne mores kaj vec lagati Very Happy . Moja povprecna moc je bila 180W - to je v bistvu lahkoten trening malodane razpeljava, pa sem prisel z pelotonom v cilj, bil spredaj na celu, nekajkrat v pobegu, pa tudi cisto zadaj ze skoraj odpisan. Novak ima prat tako powermeter, je prisel v cilj ca. 4-5min za mano s povprecno mocjo 280W!!! PA kdo je tu boljsi, po MOJIH kriterijih je bil on veliko boljsi od mene, pa verjetno tudi od vecine ostalih. Nejc je imel povprecno moc se manjso od mene saj se je ves cas drzal v tisti sredini, se pravi da lahko prides ob konkretnih podatkih in hitrostih z lahkoto v cilj s prvo vecjo grupo SAMO NE SMES OSTAJAT V ZADNJI TRETJINI GRUPE. Tam je najbolj nevarno in si najblizje odpisu. Najbolj varno vsaj zame pa je spredaj med prvimi recimo desetimi kjer gre ena po ena in najbolj "nevarno/nervozno" v zlati sredini kjer hocejo vsi bit skriti. Edino kar je je to da ce nisi na "pravem" mestu je treba pa kar dobro pritisnit da ne odpades. Zakljucek: biti sredaj je varno a je treba zdrzat, saj si na vetru, samo 2h tako ne gre , biti v sredini je "nervozno" a v varnem zaveterju, biti zadaj je sicer lagodno dokler ni ovinkov, krozisc, vzponov, takrat je bolje da nisi zadaj...samo toliko v razmislek tistim, ki mislite da je letelo, v resnici pa je bilo le 180W Rolling Eyes
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom RM-71Pošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 18:27
Prispevkov: 1085
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
Matjaž, z večino se strinjam. S tistim podatkom o le 180W povprečne moči, pa mislim da le ne poveš vsega o dirki. Sicer jaz nimam power metra in so mi teli wati rahlo španska vas, ampak mislim, da je na cestni dirki podatek o povprečni moči precej nerelevanten. Na teh dirkah se lahko na določenih odsekih lahko voziš skoraj z nič wati, medtom ko je problem ponavadi, ko se grupa trga iz kakih križišč, hupserjev ali ob poskusih pobegov, ko grejo wati najbrž precej višje od 180. Prav v tem se po mojem najbolj razlikuje cestna dirka od recimo vzponov. Na vtponu moraš držati čim višjo povprečno moč, medtem ko je na drikah pomembno, da si sposoben za minoto ali dve držati najvišje možne wate, ter to ponoviti čim večkrat.

Je pa tudi nekaj res, ti dve prvi dirki sta bili malo specifični, saj se ponavadi v ITA štarta v manjšem številu (VETERANI posebej), kar pripomore k manj nervoze in možnosti za padce. Je pa zato precej več možnosti za pobege. Kalikor dirk sem jaz vozil, večinoma o zmagovolcu odloči pobeg in ne šprint. Je pa nekaj dejstvo, zmagovalce se v 90% dirk išče v nekem ozkem krogu ljudi, kar pomeni, da na koncu vendarle zmagujejo najboljši.

Zdej pa dost filozofiranja, in pejmo trenirat.
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ErženPošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 30.09. 2010, 13:46
Prispevkov: 272
Odgovori s citatom
Jaz sem bil nazadnje na takih dirkah ene 3 leta nazaj, pa se je kar dalo držati grupo, oz. nisem nikoli odpadel. Je pa res, da za biti med prvih 5 je pa treba še dosti več moči, predvsem pa jajc in padec moraš vzeti kot del dirke.
Da bi bil pa to lahek trening pa nebi rekel.
Res je nabolj pomembna eksplozivnost in pa sposobnost biti na pravem mestu.
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom LescharPošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 18:27
Prispevkov: 1085
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
Primer: dirka 50 km.

1. Cela dirka konstanten tempo npr. 40kmh. Potrebuješ recimo pod 200w povprečno za 1,25h dirke. Zmore vsak, in se vsi pripeljejo z grupo v cilj.


2. 40km konstanten tempo 38kmh in 10km vmes s povprečno 50kmh. Čas dirke približno enak 1,25h, torej povprečna hitrost in povprečni wati približno enaki. Vendar 10kmh s avg 50 niso več mačji kašelj in nastane selekcija.


Pa tud dirke niso lih tko nevarne kot zgleda po letošnjih prvih dveh. Mislim, da mi lahko to tud Milk potrdi. Samo malo smole smo mel, da smo mel pokrite vse padce z enim našim članom. Bomo mogli taktiko zamenjat, da pokrivamo pobege, ne padce
Wink
Zdej pa res dost Very Happy
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ErženPošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 07.01. 2011, 16:12
Prispevkov: 510
Kraj: Magozd
Odgovori s citatom
Zanimiva in poučna debata...

_________________
"Shut up legs! Do what I tell you to do!"
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ReepsaagPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočilo


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 18:27
Prispevkov: 1085
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
Rezultati:
http://www.ciclocolor.com/2014/04/2014-04-06-csain-strada-gp-industria-e.html
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ErženPošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 09:27
Prispevkov: 570
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
Veliko resnice Matjaž,kar se tiče pa vatu...ma pa Nejc prav.Če si imel povprečno hitrost tako veliko in po tvoje nizke vate,pomeni da si se dobro skrival v glavnini(še bolj pomembno na dolgih dirkah!),kako je pa na začelju glavnine,pa vsi vemo.Lastika.Zato gre v nič tud dost moči.Pri vatih je tako,ko je treba prtisnt,prtisni (pobeg) in ko je treba počivat,počivaj!!! To je to.Krono in klanc je pa druga zgodba.
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom milkPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočilo


Pridružen/-a: 29.12. 2013, 12:21
Prispevkov: 33
Kraj: Ljubljana/Srpenica
Odgovori s citatom
Ja tako nekako. Hotel sem samo napisat, da lahko naceloma vsak od nas, ki smo bili dol lahko pride v cilj z glavnino, ce se dobro "skrije" v glavnini. Seveda avg moci o poteku dirke ne pove veliko, je pa slo npr. na tej dirki samo kot info pri meni 15x preko 600W Very Happy , zato pravim da je to dober trening, skratka na teh ravninskih se da z glavnino, ko pa je enkrat vmes klanec pa ti glavnina ne pomaga kaj dosti Laughing
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom RM-71Pošlji zasebno sporočilo


Pridružen/-a: 15.02. 2008, 18:27
Prispevkov: 1085
Kraj: Kobarid
Odgovori s citatom
Točno tako!
Poglej uporabnikov profilNajdi vse prispevke pod imenom ErženPošlji zasebno sporočilo
6.4.2014 Reana del Rojale
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 1  

  
  
 Odgovori na to temo